דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תודעה - תקשור קוד הקיום דרך השפע עבורך 

מאת    [ 19/04/2010 ]

מילים במאמר: 1170   [ נצפה 2321 פעמים ]

קחו את העולם הפנימי העמוק ביותר שלכם, העולם בו האדם רואה, חש, חווה, מרגיש, יודע, ברור ברמה תחושתית מעבר למחשבה.
ההקשרים שיש לאדם באופן אישי עמוק לדברים אותם האדם שומע ורואה, התחושות להם האדם קורא אינטואיציות, המקומות בהם האדם מרגיש שדבר מה עומד להתרחש ואין לו הסבר לתחושה מפני שהאדם זקוק להוכחות שכליות.
העולם הפנימי תחושתי, האם יש לאדם אפשרות להביע אותו במילים? האם האדם מסוגל למלל ולהסביר באופן מדויק במאת האחוזים?
עולם פנימי עמוק, אשר מורכב מתחושות (אינטואיציות) רגשיות, עולם רוחני מיסטי (תחושות, אינטואיציות), עולם מיסטי בתוך האדם המתוכנן שרודף תוצאות בחומר וזקוק לאחיזה והוכחות במציאות הקיימת שהיא אינה מציאותית לאושרו, מפני שהאדם המתוכנן מתכנן את האושר ואילו האדם הרוחני כבר מאושר מעצם אי הידיעה, שגורמת לאדם הרוחני להיות סקרן ושמח בחלקו.
העולם המיסטי תחושתי של האדם הם מעבר לשכל ויידע שאי פעם האדם רכש או למד והינו מבוסס על חכמת חיים פשוטה.
ידיעה פנימית (אינטואיציה מולדת): מרכיבי התחושות והרגשות שלהם לא ניתן למצוא הוכחה מוקדמת, תחושות והרגשות שמכוונות לעתיד לקרות מגיעים מתוך מרכיבי הרוח.
הרוח באדם היא האנרגיה הטמונה באדם לפני הגוף הפיזי.
קוד הקיום מוסר: התודעה באדם כפי שהיא בעולם הזה שהוא תחרותי והשיגי היא תודעה אשר מורכבת מחוויות, זיכרונות, שיפוטיות, ביקורת ועוד.
בני האדם יוצרים כאוס בתודעתם מפני שהם זקוקים לאחיזה במציאות וידיעה עתידית ולכן האדם ממלא את תודעתו שוב ושוב כדי למצוא פתרונות שיעזרו לו להישאר באחיזה ובידיעה וזאת מתוך הפחד לאבד כוח ומעמד, כשהפרשנות היא שללא כוח ומעמד האדם לא שייך.
הפחד לאבד כוח ומעמד יוצר כאוס תודעתי ויוצר היפרדות בין בני האדם מתוך כעס, רוגז, ווכחנות ועוד שהם מרכיבי הפחד מהמוות, כל מוות שהוא תוצאת כשלון, טעות, סיום רע ועוד, עד המוות הפיזי.
קוד הקיום מוסר: ישנם 32 (לב) סוגי תודעה מהם מורכבת אהבת אמת, וכשהן ביחסים חיוביים מתוך אהבת אמת, מניעים את תודעת העל לתת יצירה וסדר שהוא שפע עליון, שפע השכינה, למען חידוש הבריאה.
האדם בהרכב המיוחד שבו, מורכב בבסיסו הטבעי ברוח מטוב לב, שמחה, תשוקה, ויש לו את האפשרות לקבוע לחיצוני ממנו איך להתנהל ולהתנהג כלפיו.
קוד הקיום מוסר: אהבת אמת - הסכמה משותפת, כשההסכמה אמורה להיות באופן ישיר ופשטני לכיוון יצירה חיובית, לגדילה וצמיחה שתוצאתה תהיה שגשוג, שמחה, בריאה חדשה ועוד.
אהבת אמת היא אמצע והינה עומדת וקיימת בכל רגע ורגע נתון, ניתן להשתמש בה.
השימוש בה ייתכן כשהאדם יהיה חופשי מכל רצון לעמוד על דעתו, תתקיים בו פתיחות להקשיב ולראות מעבר למה שהוא ידע והבין עד כה.
בכל רגע מתקיים מפגש בין אדם לעצמו הוא רגע מיוחד שבו האדם פתוח לקבל יידע חדש שיגרום לו להחכים, לדעת עוד, לראות יותר ובאותו הרגע ממש, ייפרץ המובן מאליו, המוכר והידוע והוא יראה את הקשר הישיר לידיעות הפנימיות (לרוח הגבוהה) שבו ולהרגיש שהוא יכול ומגיע לו ליצור ולחיות את כל מה שהוא רוצה וחולם.
קוד הקיום מוסר - חייבת להתקיים בין האדם לעצמו אהבת אמת וכדי שתתקיים אהבת אמת, האדם זקוק להפעיל את האמונה שהיא בסיס הציווי לחיים ומתוכה לכבד את רצונותיו, בחירותיו, שאיפותיו להיות, ולחיות מתוך חופש מוחלט משיפוטיות וביקורת פנימית ומתוך כך שיפוטיות וביקורת חיצונית לא ישפיעו עליו כלל וכלל.
אהבת אמת - המשוכה הראשונה אותה האדם צריך לפרוץ ולעבור היא משוכת הפחדים, והספקות האישיים מתוך חוויות וזיכרונות בחייו.
קוד הקיום מוסר- הפחדים והספקות הם "מכון הכושר" לתרגל עוד ועוד את היכולת של האדם להשיג ולהצליח מתוך התודעה הייחודית רוחנית שניתנה לו ומכאן הוא יופיע נקי מפחדים וספקות, יהיה בעל שליטה עצמית, כבוד, אומץ ואחריות במערכת יחסי גומלין בינו לבין עצמו, ובזכותה הוא ישגשג, יצליח, יממש בריאה חדשה, שזה האינטרס האישי של האדם בעל תודעת שפע.
פחד וספק שקיים באדם, הינו פחד מכישלון וטעות, הפחד משיפוטיות וביקורת, כעס, עלבון, שיוצר מכשול אין סופי לתודעת השפע שקיימת באדם ואותה תודעת רוח הקיימת באדם נלחמת מתוך הישרדות, לממש את עצמה בכל רגע ורגע כביכול מתוך כלא פיזי בדמות אדם, של פחדים וספקות בעולם החומרי אליו היא הגיעה.
תיאוריית קוד הקיום ל 32 סוגי תודעה שאותם מובילה הרוח כדי להשתחרר מהכלא התחרותי השיגי בעולם של כוח ומעמד:
תודעת השליטה קיבל יסוד הקבלה שמכיל בתוכו מאפיינים שמובילים להתפתחות האדם דרך דיוק, פשטות, אותנטיות, אמת נקייה, רחמנות ועוד.
תודעת הכבוד קיבל יסוד השמחה שמכיל בתוכו מאפיינים שמובילים להשכנת שלום, פשרנות, וותרנות, מלהיב, מפנק, משמח ועוד.
תודעת האומץ קיבל יסוד האופטימיות שמכיל בתוכו מאפיינים שמובילים לראיית היש, ראייה מציאותית, עניינית, חופשי מתלות ועוד.
תודעת האחריות קיבל יסוד האהבה שמכיל בתוכו מאפיינים שמובילים לרכישה והעברת יידע ומידע, פיקחות, חריצות, שקדנות, עשייה ועוד.
תודעת הרוח דרך היסוד, מפעילה את שמונה מאפיינים רגשיים בסיסיים באדם, אשר דרכם האדם פועל בעשייה בפיזי לטובת הרוח הגבוהה.
קודי הקיום הרגשיים באדם מכילים מאפיינים חכמים לעשייה בעולם הפיזי, כדי לממש את תודעת השפע שמכילה בתוכה: 32 שילובים של חכמה גלומה.
אדם בעל פחדים וספקות יחיה מתוך ההיפוך הגמור לאהבת אמת, ובניגוד גמור לידיעות הפנימיות שיודעות שמגיע להן לחיות מתוך שפע, שגשוג, שלווה, שקט וחופש מוחלט למימוש החכמה הרוחנית.
בעולם הכוח והמעמד בו האדם מאמין שהינו נמדד לפי כשלון או הצלחה בחומר הפיזי, תהיה בו תאווה אמתית שאינה הגיונית ומציאותית והיא מנוגדת לחופש הרוח לחיי יצירה חופשיים ושמחים.
האדם אשר מודד את עצמו על פי עולם כוח ומעמד מכריח את עצמו להופיע ולהיתפס בעיני החברה כאדם מדויק, מכובד, אמיץ אחראי ומתחשב, מופיע אינטרסנט שלילי בעל כוונות נסתרות, ותאב לתוצאה שיתקיים בה אישור מהחברה כדי להופיע אדם טוב ומקובל וזאת מתוך הצורך להיות שייך, כדי להשיג את האושר ברוח, גם במחיר כאוטי "שהשייכות" ממיתה בתוכו את הרוח החופשית.
האדם גורם וכופה על עצמו לא לראות את האינטרס האישי ברוח הגבוהה שאליו האדם שואף מילדות בידיעה הפנימית העמוקה שלו לחיות מתוך שפע אין סופי, חופש מושלם שבו אפשרי בשביל האדם ורצוי לאדם לעשות כל מה שהינו רוצה מפני שמגיע לאדם וחובתו לממש את כוח החיות אותו קיבל לשנים ספורות.
כל עוד האדם חי בתוך מעגל הרושם, הוכחה, התנצלות כלפי החברה אזי האדם אינו טוב עם עצמו, נוצר פער בין רצון הרוח החופשית לבין היצירה האותנטית בפועל. פער זה גורם לתסכול וכעס עצמי, שיפוטיות וביקורת פנימית על חוסר האומץ ויתקיים באדם ספק, חשד, זעם ואי השתתפות (התכנסות פנימית), שזה ההיפך הגמור מהרצון שיכירו באדם כטוב לב ואוהב ושוב פעם האדם יימצא את עצמו מוכיח, מתנצל, נפגע ונעלב.
כשהאדם פוגע באינטרס האישי שלו לחיות מתוך חופש לממש את תודעת הרוח, שרוצה ומבקשת שפע של שגשוג, הצלחה, אהבה, האדם יפגע באינטרס של האחר לממש את התודעה של עצמו ומן הסתם כשהאדם יבחין באדם אחר שפועל למען עצמו, למימוש האינטרס האישי שלו, האדם י יאמר עליו שהוא אנוכי, אינטרסנט, אגואיסט מתנשא ועוד, כל זאת מפני שהאדם המתוכנן רוצה להיות אדם שדואג לעצמו, אך הפחדים והתלות אינם מאפשרים ומתוך אותו תסכול, תעלה קנאה, רוגז וכעס פנימי שהאדם שחי את החופש והאי תלות מראה לנו את הכלא שלנו.
האדם המתוכנן ישפוט ויבקר את האדם החופשי, יכעס עליו, מתוך התסכולים האישיים של עצמו, שהאדם החופשי חי ומאפשר לעצמו חופש ואי תלות ואילו האדם המתוכנן לא.
כדי לחיות את תודעת השפע והשגשוג אנו מעניקים כלים והכלי הראשוני הוא שפה חדשה שמורכבת מארבעת מרכיבי התודעה, שפה שיש בה שליטה עצמית, כבוד, אומץ ואחריות. מאה אחוז אחריות עצמית על כל מה שקורה.
קוד הקיום מוסר - כלי מעשי לפרוץ את האדם המתוכנן הוא כלי שבו האדם המתוכנן יוציא וינקה מהשכל ומהרגש את מרבית הדברים החיצוניים כגון אחריות חיצונית, רגשות אשמה, חרדות, ודאגות שיש לו כלפי אחרים ומונעים ממנו לראות את רצונותיו שלו.

פלטיאל אריה

תהליך ההתפתחות על-פי קוד הקיום מתחיל בהתעוררות ובגילוי התכונות האמיתיות והעוצמות הטבועות בך מיום לידתך, גילוי מחודש של אותה תשוקת חיים שבזכותה הכול אפשרי,תהליך התעוררות זה מאפשר לך לבנות מחדש את אבני היסוד הפיזיות, הרגשיות והרוחניות של הנפש החופשית, אבני יסוד אלו הן האהבה העצמית המשחררת את האדם מהתלות שהתפתחה בו כלפי הסובב אותו, הוא אינו זקוק יותר לריצוי על-מנת להרגיש שייך. בעזרת תרגול מעשי בחיי היום יום, האדם לומד להכיל את הרוח האין סופית שבה הכול אפשרי בתוך העולם הפיזי היום יומי. הנפש מתחילה לפעול מתוך נאמנות לחוקי החיים שלה, ומוציאה עצמה לפועל בדרך מקורית ומתחדשת? זאת היא דרך השפע האין סופית המאפשרת לאדם לחיות ולממש את כל מאווייו באופן מוחלט. זאת צורת החיים  הנעלה ביותר אותה האדם יודע מלכתחילה ולה הוא מייחל.  http://www.paltiel.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב